
Hoe start je met lead scoring
Een centraal element binnen marketing automation is lead scoring. Met lead scoring worden leads automatisch gewaardeerd op basis van de…
Een centraal element binnen marketing automation is lead scoring. Met lead scoring worden leads automatisch gewaardeerd op basis van de…
Een succesvolle inzet van Marketing Automation (MA) kan niet zonder een goede voorbereiding met een duidelijke doelstelling en uitgewerkte strategie. Een belangrijk…
Je bent bekend met buyer persona’s en weet dat hieraan een buyer’s journey gekoppeld zit. Deze twee samen geven je…
In dit artikel wil ik een aantal voorbeelden tonen van (uitgewerkte) buyer’s journeys. Hiermee krijg je een beeld wat het…
De Buyer’s journey is een belangrijk onderdeel in de ontwikkeling van een buyer persona. Met de buyer’s journey kom je te…
Bij het ontwikkelen van een Buyer Persona komt toch nog heel wat kijken: Het verzamelen van data door gedegen bureau onderzoek,…
Op de pagina vind je een aantal praktijk cases van de ontwikkeling van buyer persona’s. Zodat je een beeld krijgt wat…
Verdiep je kennis over buyer persona’s en ga aan de slag met onderstaande gratis documenten en tools. Ja, alles is gratis…
In een artikel van Barba Gago op ContentMarketingInstitute geeft zij antwoord op de 4 meest gestelde vragen over de ontwikkeling van een…
In het artikel van Adele Revella van het Content Marketing Insitute geeft zij 4 veel gemaakte fouten bij het ontwikkelen…