ActiveCampaign stelt bedrijven in staat om te werken met Custom Objects. Met Custom Objects ben je als bedrijf in staat om automations en het CRM in te zetten op basis van unieke data die specifiek zijn voor jouw bedrijfsmodel.

Enterprise functionaliteit

CRM en marketing automation platformen met Custom Objects (Salesforce, HubSpot Sales Hub Enterprise, Pardot Advanced) zijn qua pricing en complexiteit buiten het bereik van de meeste kleine en middelgrote bedrijven.

Met ActiveCampaign Custom Objects kan je als bedrijf op basis van een unieke set aan data, krachtige workflows bouwen voor het verhogen van de effectiviteit van Activecampaign en de impact van de klantcommunicatie.

Custom Objects is beschikbaar voor alle klanten. Met Custom Objects kan je data uit je hele techstack gebruiken om workflows te creëren voor geautomatiseerde ervaringen. Bovendien kunnen partners en ontwikkelaars nieuwe integraties creëren die gebruik maken van Custom Objects via API of via App Studio.

Voorbeelden gebruik Custom Objects

  • Voertuigen in een autodealer – Met een object Voertuigen kunnen dealers eigenschappen aanmaken om merk en model, conditie, kilometerstand en prijs op te slaan. Als ze dit object koppelen aan contacten, kunnen ze de verkoop bijhouden en rapporteren in welke voertuigen een potentiële klant het meest geïnteresseerd is.
  • Abonnementen voor een SaaS-bedrijf – Iedereen die werkt met een abonnementsmodel zou erg enthousiast moeten zijn over custom objects! Door een Abonnementsobject te maken, kun je informatie van je SaaS-platform binnenhalen over het volledige abonnement van een klant, zijn gebruiksgeschiedenis en meer.
  • Verzending en levering voor e-commerce – Verkoop je producten online? Voeg geen hoop nieuwe eigenschappen toe aan je contactrecord om verzendinformatie bij te houden: maak in plaats daarvan een aangepast object.
  • Contracten en leveranciersinformatie – Werkt je bedrijf met veel resellers? Heb je een contract nodig voor elke nieuwe opdracht die je aanneemt? Met een aangepast Contracten object kun je complexe contracten beheren en altijd op de hoogte blijven van de informatie in elk ervan.
  • Customer Success – Aangepaste objecten hoeven niet statisch te zijn. In feite zijn ze een geweldige plek om informatie op te slaan die altijd verandert! Als je bijvoorbeeld regelmatig feedback van klanten verzamelt, kun je een Feedback-object maken en het automatisch laten bijwerken telkens als er een opmerking wordt ingediend. Koppel het aan een contactrecord om een idee te krijgen hoe de perceptie van een klant van je merk verandert.

Meer weten?

Wil je meer weten over Custom Objects in ActiveCampaign. Kijk dan bij hun Help Center.