Alles over Marketing Automation

Curated blog over marketing automation en inbound marketing

Category: Inbound marketing

Hoe start je met lead scoring

Een centraal element binnen marketing automation is lead scoring. Met lead scoring worden leads automatisch gewaardeerd op basis van de…

Het belang van een Buyer Persona

Een succesvolle inzet van Marketing Automation (MA) kan niet zonder een goede voorbereiding met een duidelijke doelstelling en uitgewerkte strategie. Een belangrijk…

Wat is content mapping?

Je bent bekend met buyer persona’s en weet dat hieraan een buyer’s journey gekoppeld zit. Deze twee samen geven je…

Buyer’s journey voorbeelden

In dit artikel wil ik een aantal voorbeelden tonen van (uitgewerkte) buyer’s journeys. Hiermee krijg je een beeld wat het…

Introductie tot begrip Buyer’s journey (infographic)

De Buyer’s journey is een belangrijk onderdeel in de ontwikkeling van een buyer persona. Met de buyer’s journey kom je te…

Ontwikkeling van een buyer persona (infographic)

Bij het ontwikkelen van een Buyer Persona komt toch nog heel wat kijken: Het verzamelen van data door gedegen bureau onderzoek,…

Voorbeeld cases buyer persona’s

Op de pagina vind je een aantal praktijk cases van de ontwikkeling van buyer persona’s. Zodat je een beeld krijgt wat…

17 gratis tools voor ontwikkeling buyer persona’s

Verdiep je kennis over buyer persona’s en ga aan de slag met onderstaande gratis documenten en tools. Ja, alles is gratis…

4 veelgestelde vragen over buyer persona’s

In een artikel van Barba Gago op ContentMarketingInstitute geeft zij antwoord op de 4 meest gestelde vragen over de ontwikkeling van een…

4 veel gemaakte fouten bij buyer persona ontwikkeling

In het artikel van Adele Revella van het Content Marketing Insitute geeft zij 4 veel gemaakte fouten bij het ontwikkelen…

© 2019 Alles over Marketing Automation. Theme by Anders Norén.